Monday, July 9, 2012

Kau dan aku, timangan kita serupa

Ingin melangsai sebuah janji. Nampaknya ia sudah mula ditagih...^.~


Pagi semalam
Kala bayu bertiup lembut
Aku menjadi penasaran
Mengimbau sepanjang jalan kenangan

Di lembah yang penuh momen itu
Aku bertemu insan-insan istimewa
Seorang teman
Kita berkongsi panggilan yang sama
Menjadikan gamat suasana
Kerana menyahut timangan serupa

Kadang-kala aku ingin tahu
Kenapa garis wajahnya penuh rahsia
Mungkin ada cerita duka
Atau mungkin dia jenis selamba
Tidak apa-apalah teman
Asalkan kamu berbahagia

Hari ini
Ketika bayu tidak lagi bertiup
Aku menjadi kepanasan
Mungkin kerana aku merindui kalian!

p/s: ma ini untuk kau...hehehe

2 comments:

  1. Noma.. besar bakat ko ni noma..

    Tq so much.. ^__^
    hehe..

    really appreciate it~

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...ada sket bakat Allah bagi...tp x la bgus sgt...
      hehehe da janji ari 2 nk tlis sajak tuk ko...janji msti ditepati..hehehe

      Delete